سرمایه گذاری های غیرمستقیم در معاملات آتی بیت کوین به عنوان قیمت حل می شود: CFTC

یازار :

+0 به یه ن
با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط کمیته بازرگانی آتی کالا (CFTC) ایالات متحده در تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاری کلی سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) در بورس اوراق بهادار شیکاگو (CME) در هفته گذشته کاهش یافته است.

داده ها نشان می دهد که از تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاران نهادی و مدیران دارایی 244 موقعیت بلند بلند داشتند، کاهش 71 درصدی از 2 آوریل و 80 موقعیت باز کوتاه مدت، نه کمتر از یک هفته قبل. همچنین، اطلاعات نشان می دهد تنها سه موقعیت باز گسترش برای سرمایه گذاران نهادی، 32 کمتر از هفته گذشته است.

با توجه به داده های آوریل 9، تعداد موقعیت های کوتاه مدت در میان سرمایه گذاران نهادی به میزان 11 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، در طول مدت مشابه موقعیت های بلند مدت تقریبا 30٪ کاهش یافته است، که نشان دهنده یک احساس نزولی اندکی در میان سرمایه گذاران است.

در عین حال، در حالی که به طور خاص در میان سرمایه گذاران نهادی در CME، موقعیت های طولانی تر از موقعیت های باز کوتاه وجود دارد، تعداد موقعیت های باز باز در مجموع کل موقعیت های باز بازنشستگی برای دارایی غالب می شود. 3،267 موقعیت بلند بلند در قراردادهای آتی BTC موجود در بورس CME وجود دارد و 4،177 موقعیت کوتاه باز.

این هفته از 2 تا 9 آوریل، مجموع موقعیت های کوتاه مدت به 421 افزایش یافت، در حالی که موقعیت های طولانی، افزایش 366 درصدی داشت.

پیش از این، بیت کوینیست منتشر شد که گزارش داد که تعدادی از موقعیت های طولانی برای قراردادهای آتی بیت کوین CME توسط سرمایه گذاران نهادی و مدیران دارایی در هفته گذشته افزایش یافته است.

به طور دقیق تر، احتمالا افزایش 88 درصدی در موقعیت های بلند مدت نهادی در مقایسه با هفته گذشته، با 315 قرارداد طولانی تا 2 آوریل افتتاح شده است. این نشریه همچنین گزارش داد که تعدادی از موقعیت های کوتاه مدت 63 درصد کاهش یافته است، به 89 قرارداد از 241

همانطور که Cointelegraph در هفته گذشته گزارش داد، CME اشاره کرد که معاملات آتی بیت کوین در روز 4 آوریل، پس از آنکه قیمت Bitcoin به بالاترین سطح طی چند ماه گذشته رسید، حجم معاملات رکوردی را نشان داد. بیت کوین در حال حاضر در حدود 5،100 دلار معامله می کند، و تقریبا هیچ تغییری در روز و هفته مشاهده نمی شود.

استراتژیست وال استریت و یکی از بنیانگذاران مشاوران Global Fundstrat Global Thomas Lee در هفته گذشته اعلام کرده است که شاخص «Bitcyin Misery Index» (BMI) اخیرا از ژوئن 2016 به بالاترین رقم خود رسید. به گفته لی، این واقعیت که بیت کوین بالاترین میزان خود را از ژوئن 2016 اعلام کرد یک سیگنال مخلوط فراهم می کند:

"خوب -> از سال 2011، شاخص توده بدنی> 67 فقط در بازار بورس بلیت های BTC دیده می شود. شواهد بیشتر از ابتدای تولد Bad -> BMI> 67 پس از اوج، $ BTC سقوط ~ 25٪ = سود سود ST. "

بلومبرگ: SEC نیاز به دو صندوق ETF را به بلاک چین خاموش بلیط خود را

یازار :

+0 به یه ن
بلومبرگ روز 12 آوریل با اشاره به منابع آشنا با موضوع، کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) گزارش داد که دو صندوق برای حذف کلمه "بلاک چین" از نامزدهای خود مورد نیاز است.

صندوقهای معامله شده در بورس اوراق بهادار (ETFs) هر دو سهام Amplify و Reality در گزارشهای اولیه نشان می دهد بلوچین را در اختیار دارد. در میان مخاطبان غیرمسلح در بلومبرگ، این دو صندوق تشویق شدند نام خود را در آخرین لحظه در سال 2018 تغییر دهند.

علیرغم حذف واژه "بلاک چین"، tickers هنوز هم به تکنولوژی اشاره دارند. دارایی های Ampilfy به عنوان BLOK معامله می شوند، در حالی که این محصول به عنوان "اطلاعات متداول به اشتراک گذاری ETF" توصیف شده است. سهام واقعی با استفاده از عنوان BLCN، محصول خود را "Nasdaq NexGen اقتصاد ETF" نشان می دهد.

علاوه بر این، بلومبرگ ادعا می کند که دیگر صندوق های مربوط به صندوق های قرض الحسنه وجود دارد که در نهایت اسامی آنها را به درخواست SEC تغییر داد.

در طول قانون شرکت سرمایه گذاری سال 1940، صادرکنندگان مجبور نیستند از نامهای مادی گمراه کننده یا گمراه کننده استفاده کنند. در سال 2001 SEC دستورالعمل Names (Rule 35d) را تصویب کرد تا دستورالعمل ها را روشن کند. بنابراین لازم است که وجوه اطمینان حاصل شود که حداقل 80 درصد از داراییها با توصیف در نامهای آنها همخوانی دارند.

به گزارش بلومبرگ، SEC به علت افزایش تعداد صندوق های سرمایه گذاری صندوق بین المللی پول که توسط صندوق های سرمایه گذاری در طیف گسترده ای از پروژه ها و خدمات سرمایه گذاری شده است، هشدار می دهد. تعداد دارایی های این صندوق ها بین سال های 2014 تا 2018 تقریبا سه برابر شده است و بیش از 10 درصد از ETF های جدید در سال 2018 یک موضوع خاص را هدف قرار داده اند.

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده است، در اوایل سال 2018، SEC اعلام کرد که شرکت های U.S. که نام خود را تغییر می دهند عبارتند از کلمه "بلاک چین"، به زودی شاهد افزایش نظارت از تنظیم کننده ها خواهد بود.

Jay Clayton، رئیس هیئت مدیره اخیرا خاطرنشان کرد که صنعت رمزنگاری در آینده نزدیک به تمرکز تنظیم کننده ادامه خواهد داد. او معتقد است که راه برای این صنعت برای انطباق با قوانین اوراق بهادار فدرال وجود دارد.

در اوایل ماه آوریل، SEC دستورالعمل هایی برای تعیین اینکه آیا دارایی های دیجیتال قراردادهای سرمایه گذاری را تشکیل می دهند، منتشر کرد. آژانس همچنین اعلام کرد که یک سکه جدید از ابتدای راه اندازی مجدد، TurnKey امنیتی نیست.

رشد بیت کوین نزدیک به 5100 دلار به عنوان ارزهای بالا مشاهده جنبش های ترکیبی

یازار :

+0 به یه ن
یکشنبه، 14 آوریل - 20 رمزنگاری بالاتر از 20 روز، روزهای مطبوعاتی را گزارش می دهند که بیت کوین (BTC) در معرض دید 5،100 دلار قرار دارد.

طبق گفته CoinMarketCap، بیت کوین تقریبا هیچ تغییری در روز نداشته و در زمان مطبوعات تقریبا 5،098 دلار معامله شده است. با نگاهی به نمودار هفتگی آن، قیمت فعلی نیز تقریبا یک درصد پایین تر از قیمت است که بیت کوین هفته را آغاز کرد.
بر اساس آمار منتشر شده توسط کمیسیون معاملاتی آتی کالا ایالات متحده در تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاری کلی نهادی در معاملات آتی بیت کوین در بورس کالا شیکاگو در هفته گذشته کاهش یافته است.

اتریوم (ETH) به عنوان بزرگترین آلتکوین در معرض بازار قرار دارد که حدود 17.3 میلیارد دلار است. دومین بزرگترین آلت کوین، ریپل(XRP)، در مدت زمان مطبوعات، کل بازار حدود 13.6 میلیارد دلار است.

ETH تقریبا هیچ تغییری در 24 ساعت گذشته مشاهده نکرده است، در حالی که یک درصد از آن را دارد. در زمان مطبوعات، ETH حدود 164 دلار معامله می کند. در هفته، سکه نیز کاهش ارزش خود را تقریبا دو درصد دیده است. قیمت فعلی اتریوم نیز در حدود 12٪ پایین تر از 184 دلار است، در اواسط هفته بالا که در روز دوشنبه گزارش شده است.
بر اساس آخرین تماس توسعه دهنده، توسعه دهندگان هسته اتریوم در نظر دارند چاکراهای سخت افزاری مکرر و کوچکتری را در نظر بگیرند.

قیمت دومین شرکت بزرگ آلت کوین ریپل در عرض 24 ساعت به مدت زمان معین حدود نیم درصد کاهش یافته و در حال حاضر در حدود 0.325 دلار معامله می شود. با این حال، با نگاهی به نمودار هفتگی سکه، قیمت فعلی آن 9.5 درصد پایین تر از آنچه یک هفته پیش گزارش شده است. این هفته Cointelegraph گزارش داد که بزرگترین بانک ژاپنی Resona از طرح پرداخت Moneyclip بلاک چین در ماه مه 13 می تواند عقب نشینی کند.
در میان 20 بورس اوراق بهادار برتر، تنها گزارش سود قابل توجه است Tezos (XTZ)، که تقریبا 10٪ است.

کل بازار کل اوراق قرضه در حال حاضر برابر با 173 میلیارد دلار است که بیش از سه و نیم درصد کمتر از 179.3 میلیارد دلار است، ارزش آن یک هفته پیش گزارش شده است.

همانطور که Cointelegraph گزارش داده است که امروزه، تجزیه و تحلیل جدید از اکسچنج ارز دیجیتال بایننس نتیجه گیری کرد که قیمت بیت کوین و قیمت های آلتکوئین می تواند در حال حاضر پایین ترین نقطه خود را.

  • [ 1 ]