رشد بیت کوین نزدیک به 5100 دلار به عنوان ارزهای بالا مشاهده جنبش های ترکیبی

یازار :

+0 به یه ن
یکشنبه، 14 آوریل - 20 رمزنگاری بالاتر از 20 روز، روزهای مطبوعاتی را گزارش می دهند که بیت کوین (BTC) در معرض دید 5،100 دلار قرار دارد.

طبق گفته CoinMarketCap، بیت کوین تقریبا هیچ تغییری در روز نداشته و در زمان مطبوعات تقریبا 5،098 دلار معامله شده است. با نگاهی به نمودار هفتگی آن، قیمت فعلی نیز تقریبا یک درصد پایین تر از قیمت است که بیت کوین هفته را آغاز کرد.
بر اساس آمار منتشر شده توسط کمیسیون معاملاتی آتی کالا ایالات متحده در تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاری کلی نهادی در معاملات آتی بیت کوین در بورس کالا شیکاگو در هفته گذشته کاهش یافته است.

اتریوم (ETH) به عنوان بزرگترین آلتکوین در معرض بازار قرار دارد که حدود 17.3 میلیارد دلار است. دومین بزرگترین آلت کوین، ریپل(XRP)، در مدت زمان مطبوعات، کل بازار حدود 13.6 میلیارد دلار است.

ETH تقریبا هیچ تغییری در 24 ساعت گذشته مشاهده نکرده است، در حالی که یک درصد از آن را دارد. در زمان مطبوعات، ETH حدود 164 دلار معامله می کند. در هفته، سکه نیز کاهش ارزش خود را تقریبا دو درصد دیده است. قیمت فعلی اتریوم نیز در حدود 12٪ پایین تر از 184 دلار است، در اواسط هفته بالا که در روز دوشنبه گزارش شده است.
بر اساس آخرین تماس توسعه دهنده، توسعه دهندگان هسته اتریوم در نظر دارند چاکراهای سخت افزاری مکرر و کوچکتری را در نظر بگیرند.

قیمت دومین شرکت بزرگ آلت کوین ریپل در عرض 24 ساعت به مدت زمان معین حدود نیم درصد کاهش یافته و در حال حاضر در حدود 0.325 دلار معامله می شود. با این حال، با نگاهی به نمودار هفتگی سکه، قیمت فعلی آن 9.5 درصد پایین تر از آنچه یک هفته پیش گزارش شده است. این هفته Cointelegraph گزارش داد که بزرگترین بانک ژاپنی Resona از طرح پرداخت Moneyclip بلاک چین در ماه مه 13 می تواند عقب نشینی کند.
در میان 20 بورس اوراق بهادار برتر، تنها گزارش سود قابل توجه است Tezos (XTZ)، که تقریبا 10٪ است.

کل بازار کل اوراق قرضه در حال حاضر برابر با 173 میلیارد دلار است که بیش از سه و نیم درصد کمتر از 179.3 میلیارد دلار است، ارزش آن یک هفته پیش گزارش شده است.

همانطور که Cointelegraph گزارش داده است که امروزه، تجزیه و تحلیل جدید از اکسچنج ارز دیجیتال بایننس نتیجه گیری کرد که قیمت بیت کوین و قیمت های آلتکوئین می تواند در حال حاضر پایین ترین نقطه خود را.

  • [ ]