سرمایه گذاری های غیرمستقیم در معاملات آتی بیت کوین به عنوان قیمت حل می شود: CFTC

یازار :

+0 به یه ن
با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط کمیته بازرگانی آتی کالا (CFTC) ایالات متحده در تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاری کلی سرمایه گذاری در بیت کوین (BTC) در بورس اوراق بهادار شیکاگو (CME) در هفته گذشته کاهش یافته است.

داده ها نشان می دهد که از تاریخ 9 آوریل، سرمایه گذاران نهادی و مدیران دارایی 244 موقعیت بلند بلند داشتند، کاهش 71 درصدی از 2 آوریل و 80 موقعیت باز کوتاه مدت، نه کمتر از یک هفته قبل. همچنین، اطلاعات نشان می دهد تنها سه موقعیت باز گسترش برای سرمایه گذاران نهادی، 32 کمتر از هفته گذشته است.

با توجه به داده های آوریل 9، تعداد موقعیت های کوتاه مدت در میان سرمایه گذاران نهادی به میزان 11 درصد کاهش یافته است. از سوی دیگر، در طول مدت مشابه موقعیت های بلند مدت تقریبا 30٪ کاهش یافته است، که نشان دهنده یک احساس نزولی اندکی در میان سرمایه گذاران است.

در عین حال، در حالی که به طور خاص در میان سرمایه گذاران نهادی در CME، موقعیت های طولانی تر از موقعیت های باز کوتاه وجود دارد، تعداد موقعیت های باز باز در مجموع کل موقعیت های باز بازنشستگی برای دارایی غالب می شود. 3،267 موقعیت بلند بلند در قراردادهای آتی BTC موجود در بورس CME وجود دارد و 4،177 موقعیت کوتاه باز.

این هفته از 2 تا 9 آوریل، مجموع موقعیت های کوتاه مدت به 421 افزایش یافت، در حالی که موقعیت های طولانی، افزایش 366 درصدی داشت.

پیش از این، بیت کوینیست منتشر شد که گزارش داد که تعدادی از موقعیت های طولانی برای قراردادهای آتی بیت کوین CME توسط سرمایه گذاران نهادی و مدیران دارایی در هفته گذشته افزایش یافته است.

به طور دقیق تر، احتمالا افزایش 88 درصدی در موقعیت های بلند مدت نهادی در مقایسه با هفته گذشته، با 315 قرارداد طولانی تا 2 آوریل افتتاح شده است. این نشریه همچنین گزارش داد که تعدادی از موقعیت های کوتاه مدت 63 درصد کاهش یافته است، به 89 قرارداد از 241

همانطور که Cointelegraph در هفته گذشته گزارش داد، CME اشاره کرد که معاملات آتی بیت کوین در روز 4 آوریل، پس از آنکه قیمت Bitcoin به بالاترین سطح طی چند ماه گذشته رسید، حجم معاملات رکوردی را نشان داد. بیت کوین در حال حاضر در حدود 5،100 دلار معامله می کند، و تقریبا هیچ تغییری در روز و هفته مشاهده نمی شود.

استراتژیست وال استریت و یکی از بنیانگذاران مشاوران Global Fundstrat Global Thomas Lee در هفته گذشته اعلام کرده است که شاخص «Bitcyin Misery Index» (BMI) اخیرا از ژوئن 2016 به بالاترین رقم خود رسید. به گفته لی، این واقعیت که بیت کوین بالاترین میزان خود را از ژوئن 2016 اعلام کرد یک سیگنال مخلوط فراهم می کند:

"خوب -> از سال 2011، شاخص توده بدنی> 67 فقط در بازار بورس بلیت های BTC دیده می شود. شواهد بیشتر از ابتدای تولد Bad -> BMI> 67 پس از اوج، $ BTC سقوط ~ 25٪ = سود سود ST. "

  • [ ]