بلومبرگ: SEC نیاز به دو صندوق ETF را به بلاک چین خاموش بلیط خود را

یازار :

+0 به یه ن
بلومبرگ روز 12 آوریل با اشاره به منابع آشنا با موضوع، کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده (SEC) گزارش داد که دو صندوق برای حذف کلمه "بلاک چین" از نامزدهای خود مورد نیاز است.

صندوقهای معامله شده در بورس اوراق بهادار (ETFs) هر دو سهام Amplify و Reality در گزارشهای اولیه نشان می دهد بلوچین را در اختیار دارد. در میان مخاطبان غیرمسلح در بلومبرگ، این دو صندوق تشویق شدند نام خود را در آخرین لحظه در سال 2018 تغییر دهند.

علیرغم حذف واژه "بلاک چین"، tickers هنوز هم به تکنولوژی اشاره دارند. دارایی های Ampilfy به عنوان BLOK معامله می شوند، در حالی که این محصول به عنوان "اطلاعات متداول به اشتراک گذاری ETF" توصیف شده است. سهام واقعی با استفاده از عنوان BLCN، محصول خود را "Nasdaq NexGen اقتصاد ETF" نشان می دهد.

علاوه بر این، بلومبرگ ادعا می کند که دیگر صندوق های مربوط به صندوق های قرض الحسنه وجود دارد که در نهایت اسامی آنها را به درخواست SEC تغییر داد.

در طول قانون شرکت سرمایه گذاری سال 1940، صادرکنندگان مجبور نیستند از نامهای مادی گمراه کننده یا گمراه کننده استفاده کنند. در سال 2001 SEC دستورالعمل Names (Rule 35d) را تصویب کرد تا دستورالعمل ها را روشن کند. بنابراین لازم است که وجوه اطمینان حاصل شود که حداقل 80 درصد از داراییها با توصیف در نامهای آنها همخوانی دارند.

به گزارش بلومبرگ، SEC به علت افزایش تعداد صندوق های سرمایه گذاری صندوق بین المللی پول که توسط صندوق های سرمایه گذاری در طیف گسترده ای از پروژه ها و خدمات سرمایه گذاری شده است، هشدار می دهد. تعداد دارایی های این صندوق ها بین سال های 2014 تا 2018 تقریبا سه برابر شده است و بیش از 10 درصد از ETF های جدید در سال 2018 یک موضوع خاص را هدف قرار داده اند.

همانطور که Cointelegraph قبلا گزارش داده است، در اوایل سال 2018، SEC اعلام کرد که شرکت های U.S. که نام خود را تغییر می دهند عبارتند از کلمه "بلاک چین"، به زودی شاهد افزایش نظارت از تنظیم کننده ها خواهد بود.

Jay Clayton، رئیس هیئت مدیره اخیرا خاطرنشان کرد که صنعت رمزنگاری در آینده نزدیک به تمرکز تنظیم کننده ادامه خواهد داد. او معتقد است که راه برای این صنعت برای انطباق با قوانین اوراق بهادار فدرال وجود دارد.

در اوایل ماه آوریل، SEC دستورالعمل هایی برای تعیین اینکه آیا دارایی های دیجیتال قراردادهای سرمایه گذاری را تشکیل می دهند، منتشر کرد. آژانس همچنین اعلام کرد که یک سکه جدید از ابتدای راه اندازی مجدد، TurnKey امنیتی نیست.

  • [ ]